Referenssit
Ulkoisten ja sisäisten asiakkaiden tyytyväisyys on toimeksiannossa tärkeää.
Projektit ja hankkeet räätälöidään tarpeen mukaan.
Jokaisesta projektista laaditaan toimeksiantosopimus, joka sisältää salassapidon.
Asiakastyytyväisyys ja laatu pyritään pitämään korkeana niin isännöinnissä kuin projekteissa.
Kehittämistä voidaan saavuttaa vain yhteisen tekemisen kautta. Hyvä yhteistyö, henkilöstön osallistuminen ja johdon tuki on tärkeää.
Referenssit (osa NDA)
Huolto- ja isännöintiyhtiö, pk-seutu: Työn sujuvuuden ja hukkatekijöiden arviointi, parannusehdotukset, henkilöstön muutosvalmennus
Isännöinti Heinilä, Jyväskylä: Yrityksen strateginen kehittäminen, hinnoittelustrategia
Huolto- ja isännöintiyhtiö, pk-seutu: Isännöintiapu, tilinpäätösapu; tilinpäätökset, toimintakertomukset, talousarviot, tiedostojen siivous/järjestely
Useampi isännöintitoimisto pk-seutu: Isännöintiapu, isännöitsijän sijaisuudet, hallituksen kokoukset ja yhtiökokoukset, hankkeet, projektit
Useampi taloyhtiö, Hki, Espoo, Uusimaa: Hallituksen pj, kokoukset, hankkeet, isännöinti (pieni taloyhtiö ilman isännöitsijää), tilinpäätöksen toimintakertomukset, toiminnantarkastaja
As Oy Hki, Espoo, Kirkkonummi: Isännöinnin ja kiinteistöhuollon kilpailutus Optimate-kilpailutusalustan avulla + kustannusanalyysit ja optimointiehdotukset
Hallitusammattilainen, Espoo, Helsinki: osakastyytyväisyyskysely, yhtiökokousten puheenjohtaja, sis. valmistelu ja pöytäkirjat
As Oy kilpailutuspalvelu Taloyhtiöt Espoo, Helsinki: siivous, huolto, sähkö, isännöinti
Vt. toimitusjohtaja sijaisuus, Perkkaan Huolto Oy, Espoo
Vt. toimitusjohtaja sijaisuus, Haritun Huolto Oy, Turku
Isännöinti varahenkilöpalvelu
Karelia amk- inspiraatio-opinto: Muutosvalmiutta yrittäjälle Lean-ajattelutavan keinoin
Verkkokoulutus: Parempaa tulosta ja sujuvampaa siivouspalvelua Lean-toimintamallin keinoin
SOL Palvelut Oy: Lean verkkokoulutus materiaali
SOL Palvelut Oy: Lean valmennus siivousalan työnjohdolle
KattoHoiva Oy: Tilausprosessin parantaminen ja analyysit
Isännöinti 10+, Helsinki: Sisäisten asiakkaiden ja työn sujuvuuden auditointi
Isännöintitoimisto, pk-seutu: Lean auditoinnit; Tietotyön siisteys, hukkatekijät ja työn sujuvuus + Ulkoisten asiakkaiden asiakaskysely ja analyysi Voice of Customer
Granlund Isännöinti: Isännöinnin toimintatapojen ja prosessien parantaminen, useampi projekti + prosessikaavioiden laadinta
Granlund Isännöinti: Lean Six Sigma Green Belt projektityö - Uuden perehdytysmallin käyttöönotto, läpimenoajan lyhentäminen ja laadun parantaminen
Blogit, Suomen Kiinteistölehti
Uutiskirje, Linkedin
Muutosvalmiutta Lean-ajattelutavalla
Kysy tarjousta tai varaa maksuton konsultointi!
Kysy tarjousta tai varaa maksuton konsultointi!
Isännöintitoimistot & As Oy hallitukset
Haluatteko kuulla lisää palveluistamme tai pyytää tarjouksen palveluistamme?
Ota meihin yhteyttä helposti puhelimitse, sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeella.
Vastaamme nopeasti ja voimme sopia maksuttoman konsultointikartoituksen!
meri@optimare.fi
+358 50 352 2510