Referenssit

Referenssit Optimare
  • Ulkoisten ja sisäisten asiakkaiden tyytyväisyys on toimeksiannossa tärkeää. 

  • Projektit ja hankkeet räätälöidään tarpeen mukaan.

  • Jokaisesta projektista laaditaan toimeksiantosopimus, joka sisältää salassapidon.

  • Asiakastyytyväisyys ja laatu pyritään pitämään korkeana niin isännöinnissä kuin projekteissa.

  • Kehittämistä voidaan saavuttaa vain yhteisen tekemisen kautta. Hyvä yhteistyö, henkilöstön osallistuminen ja johdon tuki on tärkeää.

Referenssit (osa NDA)

  • Huolto- ja isännöintiyhtiö, pk-seutu: Työn sujuvuuden ja hukkatekijöiden arviointi, parannusehdotukset, henkilöstön muutosvalmennus

  • Isännöinti Heinilä, Jyväskylä: Yrityksen strateginen kehittäminen, hinnoittelustrategia

  • Huolto- ja isännöintiyhtiö, pk-seutu: Isännöintiapu, tilinpäätösapu; tilinpäätökset, toimintakertomukset, talousarviot, tiedostojen siivous/järjestely

  • Useampi isännöintitoimisto pk-seutu: Isännöintiapu, isännöitsijän sijaisuudet, hallituksen kokoukset ja yhtiökokoukset, hankkeet, projektit

  • Useampi taloyhtiö, Hki, Espoo, Uusimaa: Hallituksen pj, kokoukset, hankkeet, isännöinti (pieni taloyhtiö ilman isännöitsijää), tilinpäätöksen toimintakertomukset, toiminnantarkastaja

  • As Oy Hki, Espoo, Kirkkonummi: Isännöinnin ja kiinteistöhuollon kilpailutus Optimate-kilpailutusalustan avulla + kustannusanalyysit ja optimointiehdotukset

  • Hallitusammattilainen, Espoo, Helsinki: osakastyytyväisyyskysely, yhtiökokousten puheenjohtaja, sis. valmistelu ja pöytäkirjat

  • As Oy kilpailutuspalvelu Taloyhtiöt Espoo, Helsinki: siivous, huolto, sähkö, isännöinti

  • Vt. toimitusjohtaja sijaisuus, Perkkaan Huolto Oy, Espoo

  • Vt. toimitusjohtaja sijaisuus, Haritun Huolto Oy, Turku

  • Isännöinti varahenkilöpalvelu

  • Karelia amk- inspiraatio-opinto: Muutosvalmiutta yrittäjälle Lean-ajattelutavan keinoin

  • Verkkokoulutus: Parempaa tulosta ja sujuvampaa siivouspalvelua Lean-toimintamallin keinoin 

  • SOL Palvelut Oy: Lean verkkokoulutus materiaali

  • SOL Palvelut Oy: Lean valmennus siivousalan työnjohdolle

  • KattoHoiva Oy: Tilausprosessin parantaminen ja analyysit

  • Isännöinti 10+, Helsinki: Sisäisten asiakkaiden ja työn sujuvuuden auditointi 

  • Isännöintitoimisto, pk-seutu: Lean auditoinnit; Tietotyön siisteys, hukkatekijät ja työn sujuvuus + Ulkoisten asiakkaiden asiakaskysely ja analyysi Voice of Customer

  • Granlund Isännöinti: Isännöinnin toimintatapojen ja prosessien parantaminen, useampi projekti + prosessikaavioiden laadinta

  • Granlund Isännöinti: Lean Six Sigma Green Belt projektityö - Uuden perehdytysmallin käyttöönotto, läpimenoajan lyhentäminen ja laadun parantaminen

Blogit, Suomen Kiinteistölehti

Uutiskirje, Linkedin

Muutosvalmiutta Lean-ajattelutavalla

Kysy tarjousta tai varaa maksuton konsultointi!

Kysy tarjousta tai varaa maksuton konsultointi!

Isännöintitoimistot & As Oy hallitukset

Haluatteko kuulla lisää palveluistamme tai pyytää tarjouksen palveluistamme?

Ota meihin yhteyttä helposti puhelimitse, sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeella.

Vastaamme nopeasti ja voimme sopia maksuttoman konsultointikartoituksen!

meri@optimare.fi

+358 50 352 2510

Sähköposti
Puhelinnumero